+32(0)475 80 19 18|info@workforcehousing.be
FAQ2021-11-25T17:29:07+00:00

FAQ

Hoe lang op voorhand moeten wij boeken ?2021-11-22T17:48:51+00:00

We doen er alles aan om zo snel mogelijk een passende woning of appartement te vinden voor uw werknemers. Maar omdat wij zowel drukke als kalme periodes kennen is het steeds beter ons minimaal een week op voorhand te contacteren.

Voor hoeveel werknemers kan u een verblijf aanbieden ?2021-11-22T17:49:26+00:00

Momenteel kunnen wij tot 12 personen onderbrengen

Voor hoeveel personen is elke woning of appartement bestemd?2021-11-23T13:02:11+00:00

Een woning of appartement is meestal voor 4 tot zelfs 6 personen voorzien.

Waar bevindt zich uw accommodatie ?2021-11-23T13:02:44+00:00

Onze verblijven bevinden zich in West-Vlaanderen. Wij zijn steeds op zoek naar goed gelegen extra verblijven om ons netwerk verder uit te breiden. Zo is er bv. een woning in Torhout, perfect gelegen als uitvalsbasis richting Kortrijk of richting Gent / Antwerpen / Brusse

Kunnen wij u contacteren buiten de kantooruren ?2021-11-23T13:03:30+00:00

Na het boeken van een verblijf ontvangt u alle nodige contactgegevens. U bezorgt deze best aan de personen die verblijven in de woning of het appartement zodat zij ons in geval van nood ook na de kantooruren kunnen bereiken.

Heeft de accommodatie een eigen parking ?2021-11-23T13:04:42+00:00

Onze eigen verblijven beschikken steeds over parking, dit voor personenwagens alsook voor bestelwagens. De overige verblijven beschikken meestal over een parkeermogelijkheid voor een personenwagen of bestelwagens.

Beschikt de accommodatie over internet ?2021-11-23T13:05:12+00:00

Ja, ongelimiteerde WIFI is steeds aanwezig.

Is er een poetsdienst ?2021-11-23T13:05:44+00:00

2 wekelijks worden de gemene delen van de accommodatie gepoetst. De kamers worden om reden van privacy niet gepoetst. Tevens wordt een nieuw pakket kamer linnen voorzien.

Kan de werkkledij gewassen worden ?2021-11-23T13:06:19+00:00

Ja, de verblijven beschikken steeds over een wasmachine.

Kan er gekookt worden ?2021-11-23T13:06:51+00:00

Jazeker ! Elke woning of appartement is voorzien van een compleet uitgeruste keuken; kookplaat, microgolf, koelkast…etc. Alle nodige keukengerei: potten, pannen, messen, vorken is ook steeds aanwezig.

Zijn er nog andere kosten ?2021-11-23T13:07:25+00:00

Alles is inbegrepen: gas, elektriciteit, water, internet en poetsdienst.

Bestaat er een minimum boeking ?2021-11-23T13:07:54+00:00

Nee, u bepaald de duur van uw verblijf. Enkel zal de kost van uw verblijf hoger zijn voor een korte periode dan voor een lange periode.

Hoe lang kan de accommodatie gehuurd worden?2021-11-23T13:08:33+00:00

We can provide accommodation for anything from one night to 6-12 months depending on your needs. If you require accommodation for longer periods, let us know and we’ll see what we can do.

Kan ik tijdens het verblijf het aantal personen nog wijzigen ?2021-11-23T13:09:06+00:00

Dat kan. Laat ons weten voor hoeveel extra personen wij accommodatie moeten voorzien. Indien de huidige locatie onvoldoende plaats bied proberen zo snel mogelijk een extra locatie aan te bieden.

Wanneer dient de betaling te gebeuren ?2021-11-23T13:11:36+00:00

Voor korte periodes dient het volledige bedrag bij boeking betaald te worden. Voor langere periodes ontvangt u bij het einde van elke maand een factuur voor de betaling van de volgende maand.

Geen antwoord op uw vraag gevonden ? Bel ons: +32475801918

Go to Top